۱۳۸۷ دی ۱۰, سه‌شنبه

پشت صحنه تولید فیلم

امروز تصمیم گرفتم چند تا از عکسهای پشت صحنه فیلم رو بذارم اینجا. راستش احساس کردم وقتشه که از تمام بچه هایی که در تولید این فیلم بهم کمک کردن، واقعا تشکر کنم. آوردن اسمشون در اینجا، کمترین نشانه قدرشناسی من از همراهی و همکاری صمیمانه این دوستان است.

ایمان اصفهانی
هادی آذری
فریدون مومن طایفه
مجتبی نکو
آقای محمدزاده
پویا حقیقی
ساناز وظیفه شناس
یاسمن ابراهیم پور
پگاه پاکزاد
و
علی فرزادیان
امیدوارم روزی بتونم زحمات این دوستان رو جبران کنم.


در حال خوردن ناهار، در یکی از پر دردسرترین روزهای تصویربرداری.


**********

فریدون و مجتبی در حال تمرین پلان سرقت از بانک. همونطور که می بینید لوکیشن این سکانس کلا با لوکیشن برداشت نهایی اش متفاوته! چون رییس شعبه بانک با پلیس تماس گرفت و کار تصویربرداری کلا متوقف، و لوکیشن عوض شد!


**********

من و هادی در حال ضبط نمای باز شهر در شب. از فراز یکی از بوستان های شهرک مخابرات تهران.


*********

ساناز وظیفه شناس، که با وجود اون همه خستگی و فشار کار نمی دونم چطوری می تونه اینقدر خوشحال و پرانرژی باشه!!


********** باز هم در حال ضبط پلان/سکانس سرقت بانک در لوکیشن اولیه. مردم کم کم جمع می شوند!

************

سکانس خانه سارقین. در حال تمرین و بازخوانی دیالوگ ها با بازیگران (که هیچکدوم هم در کادر دیده نمی شن!).



**********در حال صرف ناهار مفصل و البته با همکاری اهالی محترم محل که ابزار مورد نیاز رو به سرعت تامین کردند و عصر، حتی با چایی هم ازمون پذیرایی کردن! واقعا ممنونم!

۱ نظر:

Shaghayegh.Buali گفت...

سلام سلام سلام!!!
بی صبرانه منتظر دیدن فیلمت هستم:)
همگی خسته نباشید
روز به روز موفق تر باشی