۱۳۸۷ دی ۱۱, چهارشنبه

«وبسایت پرزیدنت فیلتر می شود!» یا «یک مطلب بی ربط!»

:-)))))

امروز به صورت کاملا تصادفی متوجه شدم که وبسایت شخصی پرزیدنت احمدی نژاد فیلتر شده!! برای بهره گیری از یادداشتهای «شخصی» آقای دکتر، و البته ارضا حس کنجکاوی ای که مدام علت فیلتر شدن این سایت رو از من می پرسید، به ناچار از معابر میان بر و مال رو خودم رو به سایت ایشان رساندم! با کمال تعجب دیدم که قالب سایت سالم است اما خبری از محتویات homepage نیست!

البته پس از کنکاش بسیار متوجه شدم که (حتی) سایت ایشان هم دچار نقص فنی شده و آیتم های صفحه اول را نشان نمی دهد!

از عزیزانی که به هر نحو اطلاعاتی در مورد دلیل فیلتر شدن این سایت، آن هم «بر طبق قوانین فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران» دارند، استدعا دارم هر چه سریعتر ما را در جریان گذاشته و ملتی را (و چه بسا جهانی را) از نگرانی نجات دهند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
عکست رو دیدم. تو کامنت قبلی ندیده بودم.
اینکه تویی سینا....چقدر بزرگ شدی...

Shaghayegh.Buali گفت...

دوست سینماگر ما در چه حاله؟
سینا به خدا این خبر وبسایت پرزیدنت قدیمی شده!
یه پست جدیدتری از کارات بگذار لطفا!!!
:-)