۱۳۸۸ فروردین ۱۲, چهارشنبه

... خوش به حال روزگار


سال نو مبارک!

مدتها بود که اینجا چیزی ننوشته بودم که البته لزوما به این معنی نیست که اتفاق چندانی در زندگی حرفه ای من نیافتاده!

فیلم رو به حوزه هنری خراسان رضوی تحویل دادم.

طی 50 روز گذشته چند تا پیشنهاد کاری مختلف داشتم؛ 3 گروه مختلف برای تولید موزیک-ویدیو باهام صحبت کردن. یه پیشنهاد برای تولید یک فیلم کوتاه مستند داشتم.

کلیپ انقلاب رو به مناسبت سی امین سالگرد انقلاب اسلامی برای حوزه هنری مشهد کار کردم.

در آخرین روزهای سال کلیپ عملکرد سالیانه حوزه هنری خراسان رضوی رو کار کردم که به خاطر وقت کمی که داشتم واقعا کار نفس گیری بود. گمونم تا ساعت یک بامداد توی اتاق مونتاژ حوزه بودم.

در همون روزهای آخر سال یک کار از معاونت عمران و شهرسازی شهرداری مشهد قبول کردم که هنوز هم مشغولم.

باز هم در همون روزهای آخر، یک قرارداد برای تولید یک کلیپ از مراحل تکمیل و زیباسازی خانه هنرمندان مشهد، به سفارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بستم که تصاویرش رو ضبط کردم ولی هنوز تدوین نشده.

و دقیقا قبل از عید(!) یه سفارش دیگه هم از مدیریت هنری همون معاونت، برای تهیه کلیپ «استقبال از بهار» پذیرفتم که در حقیقت گزارش تصویری موزیکالی است از اقدامات شهرداری مشهد در آستانه عید نوروز.

بلافاصله بعد از بستن این قرارداد، رفتم سفر تا جنوب کشور تا همین پریروز که برگشتیم و از همون موقع دوستان طرف قرارداد دائم حال بنده رو می پرسند و التماس دعا دارند!

اینها خلاصه ی بسیار چکیده ای بود از فعالیتهای یکی دو ماهه اخیر.

این روزها هم که به شدت سرم شلوغ شده و در حال اجرای تعهدات قبل عید هستم. حتی چند تا از اونها رو باید تا 15 فروردین تحویل بدم!

چند تا ایده کوچولو هم برای تولید یک فیلم مستند بلند و یک فیلم کوتاه داستانی داره توی سرم وول می خوره که اگه به جایی رسید راجع بهش صحبت می کنم.

می گن «سالی که نکوست از بهارش پیداست» حالا نمی دونم این بهار پرکار و شلوغ آیا نوید سالی نکوست یا هشداری است نسبت به عمر گذرا که باید قدرش رو دونست و یادآوری این نکته که «کار همیشه هست... زندگی کن»...

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار


پانویس: عکس، من رو در حال تولید میان برنامه «مطلع عشق» به سفارش شبکه سه سیما نشون می ده.

هیچ نظری موجود نیست: